Subject: Sunnitöö toodete keelustamise määruse esialgne kompromisseelnõu
From: "Ingel Pilviste" <[email-masked]>
To: "Triin Uusberg" <[email-masked]>, "Elen Ohov" <[email-masked]>, "Teve Michenet" <[email-masked]>, "Kristina Uibopuu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Age Inkinen" <[email-masked]>,Piret Nõmmela <[email-masked]>,Martin Põder <[email-masked]>,Kristel Kängsepp <[email-masked]>,Tööinspektsioon <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <
Cc: "Seili Suder" <[email-masked]>,Kaia Läänemets-Ester <[email-masked]>,Risto Jõgi <[email-masked]>,Thea Treier Brüsselis <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Silver Tammik" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 16:00:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Jätkuks varasemale kaasamisele saadame teile tutvumiseks,
kommenteerimiseks ja küsimuste esitamiseks sunnitööga toodetud toodete
keelustamise määruse esialgse kompromisseelnõu (manuses: IMWP määrus,
failis on näha, milline oli komisjoni esialgne ettepanek ning milline on
sõnastuse ettepanek praegu). Manusesse on infoks lisatud ka Eesti esitatud
üldised ettepanekud määruse eelnõule.

Hispaania eesistumise jooksul (kuni 31. detsembrini 2023) on plaanis
koostada määruse eelnõu eduraport ja Hispaania annab faili üle
sissetulevale eesistujale Belgiale. Belgia eesistumise jooksul (1. jaanuar
2024 -  31. juuli 2024) on määruse eelnõu teksti osas oodata üldise
lähenemisviisi ning lõpliku kokkulepet.

Eesistuja Hispaania ootab määruse eelnõu teksti osas kirjalikke küsimusi
selleks reedeks 24.11. Kirjalikele küsimustele tulevad kirjalikud vastused
järgmise nädala jooksul. Kui te selleks ajaks ei jõua kirjalikku küsimust
esitada,  võite esitada tähelepanekuid või kommentaare ka hiljem. Järgmine
töögrupp toimub juba järgmisel nädalal 29.-30.11.

Lugupidamisega

Ingel Pilviste

Ingel Pilviste

nõunik
EL ja rahvusvahelise koostöö osakond

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

www.mkm.ee <http://www.mkm.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn